Noen fredagsgleder..



Kikker 
innom til deg med mine
fredagsgleder!

For
hver eneste morgen
så tenker jeg
ut 

minst tre ting 

som 
jeg kan glede meg til denne
dagen!

går jeg her og forandrer litt i
 kjøkkenet!

Denne
helgen blir vi åtte istedenfor fire -
og jeg gleder meg sånn til
førjulsbesøk!

Jeg
flytter noe vekk og henter noe inn -
og bærer noe ned på
naustloftet..

og
lager
til

sengeplasser

slik 
at alt skal fungere best mulig med liten
plass!

Setter
åtte stoler rundt
bordet..

kjempekoselig!

Og

de
store julestjernene 
 er kommet litt nærmere
vinduet

men
trygt unna det kjølige
vindusglasset!




Tenk
solen

titter
inn

 til
 meg

 i
 dag

også!

Fredagsglede!




Juletreet
er det ei vidunderlig venninne 
som har laget til
meg..

og
jeg bare gleder meg sånn
 hvert år til å ta det fram - og nå er det 
tredje julen!

Vi
kjøpte ei ekstra
gardinlengde og så laget hun
sløyfer i samme røde speilfløyel som
 gardinene - og ellers er all
 pynten festet med
streng -

førjulsglede!





Havremakroner

 til
førjulsgjestene..




i
yndlings

juletre-krukken

fra
i
fjor..

(Riviera Maison.)

Oppskrift på havremakronene finner du her.




Det
er deilig å gå rundt 
sånn..


 med
den gode
følelsen

 og
en liten førjulsglede-forventning i
magen!

En

god

liten
og
sitrende

fredagsglede!




Kjærlig
hilsen

Else Britt


Kommentarer

  1. HEI SKJØNNE ELSE BRITT!
    SÅ JULEVAKKERT DU HAR DET
    JEG SKAL SKRIVE DET OPP
    3 TING Å GLEDESG TIL ELLER OVER
    TAKK FOR ALLTID SÅ HERLIGE INNLEGG HOS DEG
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  2. Hei,
    No er det ei stund sia eg var innom deg og hos deg er det virkelig julestemning.
    Forstår at det blir ei koselig helg hos deg med besøk.
    Stemningsfulle og fine bilder du deler!!

    Ha ei flott sosial helg, Klem.

    SvarSlett
  3. Selv om jeg leste dine fredagsgleder på en lørdag, så sitter jeg her med en god følelse og tar med meg gledene dine inn i helgen! Kos deg med gjestene og nyt et vakkert hus. Jeg skal kose med med Lagottovalpen som skal ut i snøkaoset. Og kanskje rydde litt også hvis lysten kommer over meg!

    SvarSlett
  4. En fin måde at begynde sin dag- at finde 3 ting man glæder sig til.
    For en del år siden, skrev jeg hver aften 3 ting ned i min bog, som jeg havde været taknemmelig for den dag.
    Det øger fokus på glæden.
    God Lørdag :)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg