Å henge på gjerdet..








Jeg 
må innrømme 
at en av mine små hverdagsgleder 
er å overraske
Trulte!




I
dag har jeg
fått tak i mange overmodne og litt skrukkete
blåbær..

GLEDE!




Da
kan jeg
 overraske Trulte som bare det!
Jeg kan smile for meg selv og henge nysgjerrig på gjerdet!
Nyte å se at hun koser seg glugg i hjel,
og bare betrakte henne når hun
spiser. 





Trulte
 tar 

et 
dypdykk


blåbær-fatet -




og

jeg
må innrømme at 
jeg egentlig skratter høyt for meg
selv!






En
bitte liten
hverdagslykke kan plutselig
føles så stor når jeg tar meg tid til å observere at Trulte nesten drukner i blåbær!

Det er jo bare det alminnelige lille livet som stadig skjer omkring meg -
som jeg oppdager når jeg tar meg tid til å ta del i det!






fint å oppleve
den lille hverdagslykken en liten 
stund, fordi jeg tok meg tid til å bare henge på
gjerdet.









Hverdagsliv eller høstferie?

Ta deg tid
 til å oppleve små hendelser omkring deg -
for kanskje du oppdager noe helt  spesielt du ellers ikke ville sett -
 hvis du henger på gjerdet!









Mange smil og gode ønsker til deg om en fin-fin høstdag der du er!

















Kommentarer

  1. Heldige Trulte! Den har jammen griseflaks som bor hos deg! :D Fine bilder, og så flott med røsslyng på gjerdet.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg