Vintertid..




Så kom desember i løpet av natten.
Plutselig står du og jeg med begge bena inne i den vakre vintertiden!

Daglig er vi omsluttet av det uunngåelige vintermørket.
Desemberdagen er kort. Naturen sover, og noen kvelder henger glitrende
gullstjerner høyt på vinterhimmelen. 

På kveldstur puster vinden
sin friskhet mot røde kinn, det føles som sprudlende 
champagneluft mot ansiktet når vinteren byr på
sin aller ypperste hudpleie!

Husk å se ofte opp mot stjernene.

Stjernene minner oss om å vise takknemlighet -
 for alle lyspunktene i våre liv.




Billy og jeg 
har en koselig morgenstund med 
adventslys..







Så har jeg for
første gang på mange år min egen adventskalender!

Den hang 
plutselig på døren,
 snakk om hyggelig overraskelse!

Altså en sjokoladekalender -
og dagens sjokoladebit smakte 
veldig godt!





Sjokoladebit
til morgenkaffen -
jo, det kan jeg så absolutt bli 
vant til!




Dagens
tekst

 i 

SMÅTINGLYKKE-boken

handler 
om 

forventninger

til
adventstiden..




om
å skru forventningene opp,
men så et hakk ned - til et nivå som passer for oss, der vi kan nyte
denne herlige tiden på en positiv
måte.





Ønsker du å skaffe deg boken, eller kjøpe den i julegave?

Å DYRKE SMÅTINGLYKKE GJENNOM ÅRSTIDENE
 kan bestilles gjennom nettbokhandelen ark.no og haugenbok.no. eller i din egen bokhandel.

Den blir også snart å finne hos Norli Libris på Amfi Moa Gård i Ålesund, og 
hos Notabene i Sunndal og Surnadal.




Kommentarer

Populære innlegg