mandag 30. november 2015

Glimt fra helgen..




Her er noen fargerike glimt fra min helg på tur med Pusterom-boken!







de særpregede
lokalene til Teaterfabrikken i Moloveien 
1 søndag i advent, kom den gode julestemningen sigende på -
det var tredje gangen jeg deltok, og det er jammen 
like koselig hver
gang!

Tusen takk 
til alle som tittet bortom min stand denne søndagen -
jeg er så takknemlig for at jeg gjennom boken stadig kommer i kontakt med
så åpne og gode mennesker som jeg ellers aldri ville møtt - og spesielt alle de
nære samtalene dette fører til, som igjen blir til øyeblikk,
som beriker mitt
liv. 





Stemningsfull ettermiddag på Teaterfabrikken..














2 kommentarer:

  1. Så mye fint du lager og skriver. Flott stand! Ha en riktig hyggelig adventstid :)

    SvarSlett
  2. Takk for fine ord, ønsker deg en riktig koselig advent! :)

    SvarSlett