Overraskelse..


I like the idea of not over thinking, not planning, just living. Then when things go well you're pleasantly surprised.:


Jeg kjøpte for ei stund siden
to litt puslete eksemplarer av rosen Leonardo Da Vinci.

De stod i gartneriet, og de var for lengst blomstret av,
så det var neste sommer jeg tenkte at jeg kom til å få se fargen og skjønnheten
 i sin fulle prakt!
 
 
 
 
Men denne vakre
høsten byr stadig på overraskelser! 
 
 
 
 
Så ved inngangen
står en nyutsprunget Leonardo Da Vinci rose -
for en alle tiders overraskelse!
 
 
 
 
Minst
 like vakker som beskrevet på
roselappen..
 
 
 
 Takk for en så nydelig og uventet overraskelse! 
 
 
 
 
 
 
Leave a little piece of your heart in different places and watch it grow...:
 
 
 
 
 
 The unexpected is usually what brings the unbelievable, Waiting On Martha:
 
 
 
 


Kommentarer

  1. Den er skikkeleg fin !!
    Eg opplevde noko liknande med eit rosentre som skal legge seg utover,
    hugsa ikkje namnet.
    Eg trudde den skulle vise seg neste sommar, men no ser eg eit par små roser.
    Herleg haust me har.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg