mandag 26. desember 2016

Med nye øyne..


Love this quote from The Great Gatsby, "The world only exists in your eyes. You can make it as big or as small as you want.":







Macro photography black and white.......Beautiful in my Eyes Forever:



MED NYE ØYNE

i går
så jeg deg
med nye øyne
blikket ditt
smilet
omsorgen
ordene

jeg ble redd
for å miste
en bit
av alt du er
jeg så hele deg
når jeg så deg
med nye øyne


Dikt fra boken 
PUSTEROM I ORD OG BILDER (2013)






( Lys fra Mijo Design)





(1) Welcome! | LinkedIn:


2 kommentarer:

  1. Nydeleg, både tekst og teikningar.
    Tenkte eg ville kjøpe boka di til jul, det vart ikkje.
    Korleis kan eg få tak i den ?

    Ynskjer deg og dine gode romjulsdagar.
    Helsing Anne-Mari

    SvarSlett
  2. Hei Anne-Mari! Du kan bestille begge bøkene mine PUSTEROM I ORD OG BILDER (2013), og den helt nye boken Å DYRKE SMÅTINGLYKKE GJENNOM ÅRSTIDENE hos Haugenbok.no https://www.haugenbok.no/Innhold/forfatter/Else-Britt-S%C3%A6ter , Ark.no eller i bokhandelen din, eller jeg kan sende til deg herfra. Bare send adressen din til mailadresse : humlehagen57@gmail.com,så sender jeg gjerne i posten. SMÅTINGLYKKE selges også i bokhandelen hos Norli Amfi Moa Gård på Moa i Ålesund. Ønsker deg ei god romjul! Hilsen Else Britt <3

    SvarSlett