Tidlige fornemmelser..




Jeg må innrømme at jeg smugtittet litt på
morgendagens tekst i SMÅTINGLYKKE, mens jeg satt og beundret
tulipanene, der de lyste så utrolig vakkert på bordet denne 
morgenen i solskinnet!

Og - jeg satte ikke bare døren på gløtt - slik som i teksten!

Jeg gikk rett ut i den milde vinden og den deilige solen 
for å lete, for jeg vet at under det visne løvet et sted venter spede spirer på
omsorg og varme fra solen, for det er jo vårløkene som er selveste kilden til
grytidlige vårfornemmelser!




Tidlige
fornemmelser..





Løk som spirer opp fra det visne løvet,
knopper på bristepunktet, fuglesang, kråkene som bråker
og årets første blader av løvetann -

jovisst -

det
er

en
uvanlig
vinterdag

med

tidlige
fornemmelser!





Glitrende
sjø




og

herlige
Trulte -

som
gryntet fornøyd 
ute i solskinnet, og gned ryggen sin mot 
trestammene i 
dag -

for 
hun har tidlige fornemmelser -

og
er allerede
 i gang med å fikse vårens lettere frisyre!
Ettersom temperaturen stiger, behøver Trulte mindre bust 
for å holde seg varm - er ikke naturen 
fantastisk?






Håper 
du også har hatt en fin-fin dag -
og kanskje har du kjent på bittelitt grytidlige
vårfornemmelser?



This is actually a garden flag, but great inspiration!! Live Your Dream Flag m94852:


Ønsker du deg gaveboken 
Å DYRKE SMÅTINGLYKKE GJENNOM ÅRSTIDENE
med 365 daglige tekster, eller kjøpe den i presang til noen, så kan den kjøpes/bestilles
 i din nærmeste bokhandel.

Ønsker du signert bok,
så kan boken også bestilles på melding her.


Nothing Is Worth More Than This Day  Art by Mary Engelbreit:


Kommentarer

Populære innlegg