Tips til inspirasjon..






Heisann!

Ønsker du deg en bok 
der du kan lese om den lille hverdagslykken hver dag?
Som handler om hverdagens små trivialiteter -
som kanskje er større enn vi tror?

Eller har du lyst til å gi bort en slik bok til en venn?

Min nyeste bok

Å DYRKE SMÅTINGLYKKE GJENNOM ÅRSTIDENE

er akkurat en slik bok, 
der jeg setter fokus på små glimt av hverdagslykke,
boken er, i likhet med bloggen, skrevet for å glede og inspirere 
andre mennesker.

Det handler om øyeblikk - 
som så ofte bare flyr forbi, fordi vi i en travel
hverdag ikke så lett får øye på disse gavene, som livet stadig skjenker oss
gjennom årstidene. 

En 
hverdagslykke-jeger
må ha åpne sanser og et våkent blikk - 
og vi må faktisk velge å dyrke og jakte på
 småtinglykke!




Teksten for 28 februar




Så kommer mars!

Boken er laget slik 
at den kan startes på uansett på året man får den,
og følges året rundt - 
igjen og igjen.






Gjennom denne boken
tar jeg deg med på en inspirerende reise gjennom hverdagen
der jeg stadig dyrker småtinglykke både i hagen min og i livet -
det er en reise mellom årstidenes spennende variasjoner -
men også hverdagens utfordringer.

Blir du med?

Boken kan bestilles 
på melding, på Humlehagens facebookside her
eller på mail: humlehagen57@gmail.com

GRATIS FRAKT

Innbundet - 413 sider - 365 tekster og egne fotos.

Pris: 380.-

Betalingsmåte Vipps eller faktura







Boken er en ideell gavebok -
til seg selv eller andre - og en fin mulighet for å skape seg et 
pusterom i hverdagen - en egen stille stund med dagens tekst - for påfyll,
ettertanke og inspirasjon.








Kommentarer

Populære innlegg