Vår i hagen..



Hello Spring.






Free watercolor Spring Printable Quote Download



Jeg vet at april 
kan være spøkefull og komme med uventede gaver i april!

Ikke bestandig med vakre og yndige vårblomster, 
men heller med iskalde vinder, og plutselig kritthvitt snøfall, som ligger ute 
på plenen en grytidlig aprilmorgen!

Men uansett -
etter mange kjølige dager med nydelig sol
så er april endelig kommet hit - hun leker seg viltert ute i hagen,
hun tiner så sakte det øverste jordlaget og varmer den isete molden!

April er lekende og energisk.

Hun spiller kvitrelyder fra tretoppene,
og i kveld var det endelig en litt mildere vårvind som fikk spille en
forsiktig strofe rundt hushjørnet. På vei hjem fra kveldstur kunne jeg se
små knopper som presser seg opp for å besiktige lyset -
de trenger seg fram mellom kvister og gammelt løv
med så inderlig mye kraft og voksestyrke!

Som du skjønner - det er vår i hagen!







Welcome April! Wishing you a wonderful month filled with love & happiness…
























Bilderesultat for og i bukselommen puttet jeg solen













Tjeldeparet Tjeld og Tjeldfrid kom tilbake i påsken - velkommen!




Happiness abounds on a chilly Saturday with gorgeous sunshine! 4-9-16


Vår i hagen -
det betyr også rydding av tang, rusk og greiner -
og ikke minst mye plast og boss! 



Vi er heldige som kan nyte naturens gaver!

Som utvalgte i livets lotteri
får vi kjenne at det bruser i blodet,
når april leker seg med de siste snøflekkene på plenen og 
varmer den iskalde jorden. 

Så gleder jeg meg - 
til april om en stund legger ut det aller mykeste grønne teppet.
Da kan du og jeg ut og gå barfot i gresset -
ønsker deg en fin-fin vår!





Kommentarer

Legg inn en kommentar

Populære innlegg