Gode grunner..


På fredag
begynte jeg å forberede meg
til adventstiden og hadde ei koselig stund for meg selv med å lage til julenekene like
før mørket! 




Jeg hadde lyst til å pynte julenekene litt!




Grusen
 foran inngangspartiet
kan jo også være en arbeidsplass når
 ting skal gå
 fort!




Julenek og fuglefrø..













Det første juleneket på plass i treet ved innkjørselen!




Så det andre ved inngangen..




Det tredje havnet
 nede i hagen sammen med den nye
 fuglemateren..

men
hvorfor tror du
jeg skyndet meg så veldig før
mørket?

Det hadde nok sine gode grunner!




Du skjønner, jeg var så utrolig spent på hvordan årets julenek ville ta seg ut hos Trulte!




Det ble så fint!




Det
kom

 på plass 

i
skumringstimen..




og

skumrings-Trulte
ruslet gryntende omkring i denne fine stunden før
 mørket -
tenk!


alldeles uvitende om
at hun hadde fått dette vakre juleneket på
Trulte-gjerdet
sitt! 




Jeg ble stående å se.
Kikke på juleneket som endelig hang så vakkert på Trulte-gjerdet.
Betrakte mørket som senket seg over Humlehagen. Det er jammen ganske rare ting!
At det virkelig betydde så mye for meg å få på plass akkurat Trulte-juleneket!
At jeg gledet meg sånn til akkurat dette øyeblikket at jeg måtte se
det før mørket!




Noen 
ganger er det fint
å være opptatt med slike små enkle hverdagsting.
Som å få se et etterlengtet bustete julenek på Trulte-gjerdet.
Bare være i øyeblikket og få se så
 vakkert det
 blir!

Før
mørket.





Kjærlig hilsen Else Britt



Thank you for all the small things. #wisdom #affirmations #gratitude




15 Inspiring and Beautiful Quotes About Life From Winnie The Pooh | Disney Baby




Kommentarer

Populære innlegg