Den spesielle gaven..

 
 
 
 
Jeg går omkring i huset
og føler at jeg har fått en helt spesiell og betydningsfull
gave!
 
Presangen flyttes omkring,
fra soverommet, til stuen og så blir den med meg på
arbeidsrommet!
 
Jeg liker så godt
å ha den nydelige vasen i nærheten, og jeg kan nesten
ikke ta øynene bort fra den!
 
 
 
 
 
 
Langs kanten står det
et utdrag fra en tekst i boken min
Pusterom i ord og bilder:
 
 
" den sterkeste kraften er kjærligheten,
det er av denne energien vi lever, beveger oss og
opplever vår tilværelse"
 
 
 



Så går ordene over i prikker -
og ender opp i en humle, som svever nedover vasen.
 
Noe så vakkert!
 
En humle som flyr - tenk det,
mot alle odds - de lynraske vingene holder den litt for tunge humlekroppen oppe,
slik er det et naturens under at humla egentlig kan fly!
 
Humla er et symbol på styrke.
 
Du og jeg kan være som henne!
Kanskje vi som humla makter mye mer enn vi tror?
 
Når hverdagen er vanskelig, så kan vi velge å møte den med godt mot
og en god porsjon humlestyrke.
 
 




 
 Her ser du den lille,
men likevel så sterke humla, som flyr av sted over vasens bunn
som et vakkert symbol på styrke.
 
 
 
 
En spesiell gave - som berørte hjertet!
 
 
 
 
 
 
 



Kommentarer

Populære innlegg