Det søte liv..




Crock Pot Easter Candy with Only 3 ingredients:



" Bruk hjertet ditt som kompass.
Da kommer du til et godt sted."

Disse ordene står skrevet i en kalender jeg har, 
men med hjertet mitt som kompass, så kom kanskje jeg på feil sted?

For jeg havnet altså rett og slett i godtebutikken 
nå før påske!

Det finnes veldig mye godsaker og søte fristelser i butikkene rundt påsketider!

Sjokoladefigurene er så lekre.

De ligger i hyllene, 
og som du ser på bildene, så smiler de fra sølvpapiret, 
de er pakket inn i glitrende folie med knallfarger, de smelter på tungen
og før vi vet ordet av det sitter vi i sofakroken og nyter 
det søte liv! 





For meg hører
det påsken til å ha skåler med godteri på bordet -
ja, for det bor så koselige barndomsminner  inni følelsen
av å nyte noen få påskedager med smaken av 
det søte liv!






Mmmm..

påske!

Og

selvfølgelig
smaken av det søte
liv..

og

påske-egg!





Billy
nyter påsken
med sine daglige turer, og ellers et rolig
"slumre-på-sofaen"
liv..






The most beautiful thing   is that He knows   what you are about to tell Him   and yet   He still listens.:



På bloggen
fant jeg en kjempegod oppskrift på
påskebakst i dag!




Kaken heter
 "Bollekake i langpanne"
og gir minst 20 kakestykker, så denne gjærkaken
egner seg absolutt godt når mange samles for å nyte det søte liv
rundt kaffebordet
i påsken!





Vaniljekremen
gir den fine og stemningsfulle
påskefargen

og

skaper
den milde smaken 
av vanilje, den er så absolutt prikken over i`en
når vi først skal lage noe godt og fristende
for å nyte en stund med det søte
liv..







Her er min kake!

Uten glasur - 
for jeg serverte glasuren ved siden av, slik
at gjestene kunne velge selv.







Så 
med noen glimt,
og kanskje fristelser, fra "det søte liv"
ønsker jeg deg en riktig 
god påske!




Copper foil rose gold print |  It's the little things in life <3 |:







Pretty Easter centerpiece:



little things make big days:




Birds' Nest: made with chocolate and chow mein noodles. I remember making these when I was a kiddo, Fun an Messy, a good mix!!:


Kommentarer

Populære innlegg