Kvelden lister seg på tå..




cinnamon roll Christmas tree ... a simple Christmas breakfast

 
Det
er helt sikkert
ikke bare jeg som lusker rundt
og blir liksom ikke helt ferdig på kjøkkenet før minst rundt midnatt nå 
for tiden!

I
kveld var det
tebriksene..
 
 
 
 
 

 det
tar sin tid før
de er nok avkjølt for å komme i
 plastposene..
 
 
 
 
 
jeg
har til og med
vært ute å kikket etter månen
 mens jeg har
 ventet!
 
Månen kommer
 og går bak skyene i kveld - det kjennes ut som å gå
ute en fin kveld om våren - så mildt og utrolig deilig frisk
luft!
 
 
 
 
 
 
 
Da jeg
kom inn igjen
 til alle posene mine med
tebriks -
 
tenkte jeg at
 dette!
 
Dette
 har vært en fin-fin
dag!
 
Jeg
baker kun gjærbakst
i år - i morgen blir det julebrødbaking
og så er jeg ferdig - og jeg synes det er absolutt nok!
Småkaker ender jeg som regel opp med å kaste her hos oss -
det er ikke bra å gi sånt til Trulte heller - så i år har jeg kuttet det helt ut faktisk..
og det føles i grunn ganske
greit!
 
Folkens!
 
Snart snur sola!
 
Lysere tider i vente - for en glede!
 
Ønsker fineste deg gode førjulsdager til vi sees igjen!
 
 
 
Christmas Decor. Driftwood Christmas Tree. Great for a small home or apartment without floor space for a tree
Christmas
 
 
I always wished I could sleep under the Christmas tree on Christmas Eve but Santa *cough*PARENTS*cough* would need room to put the presents. Dumb.

Kommentarer

  1. Tebriks er jo kjempegodt. Og et slikt "juletre" hadde vært morsomt å lage.
    Men det spørs om tida strekker til i år.
    Ønsker deg ei herlig førjulshelg :)

    SvarSlett
  2. Herleg innlegg. Kjenner eg blir svolten ;)
    Einige med deg, gjærbakst og anna "skikkeleg" bakst er best.
    Problemet er frysekapasitet når ein feirer jul på hytta...
    God jul til deg og dine i Humlehagen.
    Klem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  3. Det er så koselig å titte innom deg. Tror jammen jeg skal bake litt i dag jeg også, og gjærbakst er jo så godt.

    Ønsker deg en kjempe fin 4.advent. Klem Vivi

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg