Lurekikking..




"There are so many beautiful reasons to be happy" #quote #inspiration #HUEfulWords


I
kveld
 så pøser regnet 
ned

men
det er likevel
så fristende å gå ut i hagen for å
lurekikke
litt!

Det
skjer mye
ute i naturen nå for
 tiden!

Med 
kraftige regnskyll 
nå de siste dagene så er det en liten
 eksplosjon i hagen min av
 farger -

og
 jeg kjenner
 at det gir meg
 masse etterlengtet
energi! 




Det
er herlig
å kikke
 på

regndråpe-roser!





Øverst
til høyre ser
 du rosen The Fairy -
den kommer tilbake år etter år og trives i
krukker..

og
litt mer
lurekikking på
grønnsakene

joda!

Det
gror!





måtte jeg
bare se hvor store 
gulrøttene egentlig har blitt -
jeg vet at det er altfor tidlig men
 det går jo an med litt
luresmaking!





Veldig
søt

og

god!





Men
for å finne igjen
jordbærkrukka mi måtte jeg virkelig
 lurekikke veldig 
godt!

Den
var blitt
overgrodd av potetbladene som 
har vokst noe voldsomt i
regnværet!




Ellers
så har noen
lurekikket på meg
også!

Jeg
klarte nemlig
 ikke å skjule at jeg
var alldeles overlykkelig i dag
fordi jeg har følt meg frisk nok til å
 prøve en tur med den nye
 "bursdagssykkelen"!

Jippi!





Jeg
var egentlig
helt fra meg av 
lykkefølelse over å få sykle på tur
ute i det friske og deilige
sommerregnet..

rare
greier?

Men
av og til 
så føles noe banalt lite..
så veldig, veldig
stort!






Kjærlig hilsen Else Britt










Be happy!!!!!!!!!!!!!! happiness quotes inspirational quotes




Decade by by decade, milestone birthday quotes are all in one place right here. Use these birthday quotes at parties, on cards, or just in birthday...



Love






Kommentarer

Populære innlegg