søndag 14. september 2014

Ny kunst på veggen..


Something I've been practising lately. Learned: Never knew how many small things are taken for granted.




For
noen dager siden
så brettet jeg opp armene og tok
en aldri så liten rengjøring utvendig hos 
Trulte i det flotte
høstværet!





Skrubbing

 med
 grønnsåpe 

i
vinduskarmen..






er
jo tiden inne
for å fjerne sommerblomstene
selv om de faktisk enda blomstrer litt
 der de henger på
Trulte-gjerdet..

det
er tid for
lyng!




Trulte
koser seg med 
ananas i solskinnet -
jeg sysselsetter henne litt mens
jeg rydder og koster ut av bingen hennes med kvister og gammelt høy - 
 for ellers bærer hun alt inn i huset sitt igjen
allerede før jeg rekker å rydde
ut!




Ananas

 i
 solskinnet..




Plutselig
oppdager jeg denne boken
inne i hylla som Trulte har på veggen sin -
den er ganske nedstøvet der den
står!

Jeg
må smile litt for meg
selv..





ser
 at jeg har 
gjort små rare notater i boken da 
jeg fikk Trulte, og så har jeg limt inn et 
utklipp fra et
blad..





" Alt som skal til 
for å føle at lykken er her og nå, er et enkelt, 
nøysomt hjerte. "


Jeg
må ha vært
veldig lykkelig da jeg fikk Trulte som
bursdagpresang i
 2011!




Men
det jeg egentlig
skulle gjøre denne dagen var å
henge opp ny kunst på
Trulte-veggen!




Her
ser du Trulte
sine bilder, det er flott barnekunst
 som endelig skal få
 komme på
plass!













Babies - Sometimes the smallest things take up the most room in your heart. They sure DO!!






blir jeg stående
i døråpningen et øyeblikk å titte inn på
Trulte-bildene og det nye
 høyet

hm..

veggene
er litt støvete..
men hva gjør vel 
det?





Og
denne gjengen 
er på plass igjen i nyvasket
vinduskarm..

takk
for at du 
tar en titt innom Humlehagen og 
deler de små gledene med
meg!





Vi sees!






The Smallest Things Warm The Heart...




2 kommentarer:

  1. Takk for det, Liv og tusen takk for at du stadig titter innom - koselig! :)

    SvarSlett