Små nytelser..


Å se i fargerike kokebøker er en av mine hverdagsnytelser!

Akkurat denne boken fant jeg tilfeldig, og den er en av mine favoritter når
jeg har lyst på fargerik vegetarmat med masse fargekick-energi!




Du husker kanskje spirene?

For tiden nyter
 jeg høye smørbrød med fargerikt pålegg og mine egne spirer på toppen -
snakk om deilig hverdagsnytelse!





Ellers så er det en nytelse
å rusle ute i februarhagen min der jeg stadig blir overrasket av nye ting
som plutselig skjer - 

små
under som titter opp fra 
den iskalde jorden og skaper så fine øyeblikk av 
uventet nytelse!










Små
nytelser

i
ly

ved

en
stein..




og

jeg må innrømme
at jeg nyter synet av de viltre
snøklokkene!





En
gammel 
hortensia har startet på en ny
vår..




og

her 
står noen knallgrønne 
nytelser som jeg skal vente
 med å plante til i
 morgen!








Små 
nytelser.

Ute
 i hagen 
og inne i kjøkkenet.

Det er en herlig nytelse å fylle hele te-skrinet med masse te!

Weleda Skin Food er luksus
 og en nytelse for tørr vinterhud som virkelig kan
 anbefales!  

En pai til middag ble også en hverdagsnytelse - oppskriften finner du her.




Husk å se etter
 stadig små overraskelser omkring deg - 
og skap dem om til dine egne
hverdagsnytelser!





Kjærlig hilsen Else Britt








Life is just a series of moments. Some are big some are small. Sometimes the small ones seem small, but they turn out to be really big ones. Enjoy them all! http://www.Facebook.com/CustomLocketsbyKim

Here is another Italian snack. You can omit the arugula leaves if you want.




Don't overlook life's small joys while searching for the big ones...



Kommentarer

Populære innlegg