Time for tea..



Tea lover? Try our all natural SkinnyMe 'teatox' (a detox with tea!) only available from www.skinnymetea.com.au


Så absolutt.

Jeg sier ihvertfall ja takk til en stille stund og en kopp deilig te!




For tiden er det YOGI TEA som er min favoritt-te!




Så er det koselig med de små beskjedene inni hver tepose!

Vi kan jo selv velge om vi vil lese setningene eller la dem passere.
 Velge om vi synes dette er gode visdomsord, om det er inspirerende for oss, morsomt, til ettertanke og om ordene er noe vi vil ta med oss videre gjennom dagen.

Du har sikkert skjønt 
at jeg liker dem og leser dem - og tja..jeg tenker nok videre på 
dem også i blant!


It may take a while, but you’ll learn that this body is the only one you get. | 25 Things No One Tells You About Growing Up





Mange deilige typer YOGI TEA..


Yogi tea



Yogi Tea!



Yogi Tea





Har du en favoritt-te?


Takk for at du stadig titter innom Humlehagen - vi sees!


Detox Tea - Yogi Tea - Promotes Healthy Liver  Kidney Function: Has almost completely eliminated sunspots on my face.

I prefer Yogi green teas...love those inspirational messages!



yogi tea



Yogi Tea Women's Tea


This is a whimsical hand lettered illustration inspired by tea and love.


This is what I like.



Kommentarer

  1. No fekk eg plutseleg lyst på yogi-te....og få nokre gode ord...
    Eg har ikkje teet heime sjølv, men har fått servert hjå ei veninne. Smaken er god, og med gode ord som tilbehør ~ mmmm

    SvarSlett
  2. Hei
    Så koselig bilder. Jeg fikk også veldig lyst på te :)

    Klem Vivi

    SvarSlett
  3. Synes det er godt med te spesielt om kvelden, ellers er nok jeg mer et kaffemenneske, men merker at jeg faktisk oftere har lyst på te nå en før, utrolig mye godt å velge mellom. :))

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg