Gleder fra uken som gikk..


Dette
 er busk-tomater
som soler seg i noen glimt fra vårsolen
 i vinduskarmen
min!




Jeg
er spent på
hvordan det går med disse vakre 
små tomat-plantene utover
våren..




Den
røde basilikumen
kikker optimistisk over krukkekanten -
den vokser og
gror!










" Gjør av hver 
dag et lite liv så fullkomment
som mulig. "

Frank Harris ( 1856-1931 ), britisk-amerikansk forfatter og journalist










Pelargonia-stiklingene

titter
muntert 

ut

 på 
våren..





Den
ene
knoppen

er

i
ferd
med

å
åpne
seg
opp

mot
verden

og
skaper


masse

pelargonia-lykke

i
vinduskarmen!




Pelargonia-lykke

om
våren..




En
av ukens gleder
var også å få bake harepus-boller til en
barne-bursdag..



og

ukens
beste middags-glede var 
denne wok-retten med grønnsaker, bønner og 
bygg-gryn som på forhånd var kokt i 
buljong-vann -

virkelig
kjempegodt!




Så 
koselig
 at du tittet innom
 og delte gledene mine fra uken som 
gikk!








Hører gjerne fra deg om dine gleder!






Kjærlig hilsen Else Britt




Kommentarer

  1. Herlige glimt frå din kvardag.
    Takk at du deler dine gleder!

    Fin dag til deg :-)

    SvarSlett
  2. Herlige glimt frå din kvardag.
    Takk at du deler dine gleder!

    Fin dag til deg :-)

    SvarSlett
  3. Man blir så glad av å lese innleggene dine, og bildene er så skjønne. Tusen takk skal du ha. Ha ei ny, fin uke.

    SvarSlett
  4. alltid så koseligt
    her inne hos deg
    jeg hadde tomater ute i fjor
    og det må jeg ha i år også
    kos deg
    klem Eli:)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg