Påskeminner..










dag sitter
 jeg med frokosten
 og ser på noen 
nydelige

påskeminner!






Korall -steiner


og

et
klesplagg 

i
intense 
sydlandske farger
 er så vanvittig fine påskeminner 
her jeg sitter og småfryser
 litt  

og 
lurer på
 om jeg må fyre i ovnen, 
det var stor overgang å komme hjem
i går kveld til en helt annen 
temperatur!


En
skjorte

 full 
av

påskeminner..






Du
skjønner

jeg
byttet ut 
påskemarsipanen, påskepynten
og påske-nøttene med deilige varme 
solskinnsdager i
Karibien!






Noen
glimt

 fra
 mine

påskeminner..




Skjorten
kjøpte jeg av 
denne fargerike damen på
 Orient Beach!

(St Maarten)








Et
herlig påskeminne
fra Labadee.

( Haiti)




Korall 
ble med hjem i 
kofferten!







Litchi - trær
med fornemme litchi-frukter som opprinnelig stammer fra Kina -
de vokser i klaser på 20-30 frukter - så eksotiske og vakre! 
De kalles også kjærlighetsfrukt.





Vakre
mennesker..




uforglemmelige
solnedganger




og

en
pelikan-venn!




Pizza

og 

vakre omgivelser



Key West..


















Små
venner

finnes

alle
steder..




og

her
 lyser

en 
vakker

himmel

over 

Miami -





uforglemmelige

påskeminner!





Håper
du også har hatt 
en fin påske hjemme eller på reise, kanskje til fjells eller ved
fjorden? 

For -

uansett
hvor vi befinner oss her
i verden, så er det kun vi selv som fargelegger
 dagene våre og skaper livet 
vårt.

 Vi 
gir stadig 
påfyll ned i livets
 krukke - 

sørg
 for at du
 fyller gode livsglede-ting i krukken
 din! 






Kjærlig hilsen Else Britt



Kommentarer

Populære innlegg