Plommelykke..





Jeg oppdaget mange 
nydelige plommekart på
plommetreet mitt tidlig denne forsommeren -
snakk om plommelykke!

Men etter en uværsnatt,
der vinden hadde rusket kraftig i plommegreinene,
så lå mesteparten av de flotte plommene mine nede på bakken.

Nå legger Mikkel Rev kveldsturene sin innom plommetreet og forsyner seg
av både epler og plommer som pryder bakken etter vindkastene en stormfull natt,
og kråkene har stadig noe deilig søtt å kose seg med!






Men uansett -
det henger noen plommer igjen!

Disse lekre og smakfulle 
fruktene kunne jeg altså høste inn i dag,
og den søte friske smaken fikk meg plutselig til å kjenne på 
den helt spesielle følelsen av

PLOMMELYKKE!





Remember that it's not about the material things. | "It's the little things in life." — Unknown








The best time is now.

Kommentarer

Populære innlegg