On the go..


Kjære bloggvenner!

er vel ikke jeg
akkurat den som er aller mest
"on the go!"

Men
jeg falt likevel pladask for
 disse

"Double Wall Coffee To Go Mug!

Mitt
bruk blir nok
 mer å bruke disse praktiske koppene
 "on the go"

ut
i vårhagen
 og ta med meg drikke ned til sjøen
 kanskje?

Gleder
meg til å prøve dem, og det blir
spennende å se om de holder godt på
varmen!




(Riviera Maison)


Likte du dem?

Laget
i dobbel porselen og "scrapbook drawings"

for
 fine stunder med
deilig

"Coffee on the go!"



Det
er utrolig
 deilig å tenke på at
det nærmer seg så fine stunder i vårhagen
 snart!

Tenk!

At
 vi snart
 skal oppleve
 underet.. 

igjen
skal vi ta fram
 frø! 

Vi
skal oppleve
at vårsolen titter inn til oss
og farger dagene våre med de nydeligste
 fargespill

og
oppe i trærne
 spiller vårorkesteret
 de nydeligste kvirrevitt-melodier
du kan tenke
 deg!

Og
det grønne
teppet?

Plutselig
er alt bare på
plass

våren
dukker opp alle steder
og alt føles bare som å endelig
 komme hjem 
igjen..

til
noen vi
elsker

er det ikke fantastisk?

Gleder du deg?

Jeg 
gleder meg til så fine stunder her på
 bloggen sammen med 
dere..

 når
våren bare dukker opp
over alt..

sukk..
så veldig jeg gleder
 meg

til
det!





Kjærlig
hilsen

Else Britt

Kommentarer

  1. Jeg deler veldig dine tanker om våren, ser virkelig fram til den! Og hva er vel bedre enn å ta med seg en deilig kopp kaffe i disse lekre koppene, ut i hagen og nyte, nyte, nyte :o) Ha en herlig kveld! Klem fra Nina

    SvarSlett
  2. Herlige kopper!! :) Åja, våren..det er et under!! Gler meg til alle årstidene....og mest til våren! :)

    SvarSlett
  3. GOD KVELD SKJØNNE ELSE BRITT:)
    Å SÅ TØFFE KOPPER
    LENGTER ETTER VÅR JEG OGSÅ JA
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  4. Så herlige kopper og eg gleder meg virkelig til våren:))
    Fine dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. De er knallfine. Nå fikk jeg lyst til å ta meg en bytur, og gå på RM. Kanskje jeg gjør det... Ha en flott dag.

    SvarSlett
  6. Ja nå kan våren godt komme snart, gleder meg masse og planene blir flere og flere;)
    Søte kopper;)
    Fine dagen til deg!
    Klem Silje Marie

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg