Den spennende reisen..



I want to make a really cute wall art that says this to hang in the kitchen!


Heisann!

I
går så startet
jeg den nye uken med å bake
knekkebrød!

Det
er veldig enkelt
å bake sine egne knekkebrød
og akkurat disse synes jeg blir sprø og har en 
spesielt god smak, så hvis du har
 lyst til å bake dem så finner du
 knekkebrød-oppskriften
 her.





Hjemmebakte
knekkebrød kan også
være en koselig liten presang å ta med seg
på besøk!





Knekkebrødene
er fine å lagre i en tett boks -
men de har en tendens til å
 forsvinne ganske så
fort!

For
høsten?

Det
er jo tiden
 for

- de store tekoppene
- noe godt å bite i
- varm sjokolade
- de gode samtalene
- pledd og ullsokker
- spennende bøker foran peisen
- så deilige turer i skog og mark
- samle hobbyting ute i naturen

og


mye,

mye 
mer!


Disse
 knekkebrødene
 er deilige å spise og fylle opp i kakeboksene
 mens du nyter
 høsten!



Sneak Peek: A Crowded Seattle Home. "My favorite thing to do at home is... cook!" #sneakpeek




Jeg
synes at det
er så fabelaktig med
 årstidene!

Jeg
 tenker på livet 
mitt som en reise fram og 
tilbake mellom
 årstidene.

Det
 er viktig hva
 jeg ønsker å se på reisen og
hvilke opplevelser jeg vil ta med meg -
 og hvordan jeg vil nyte
turen!

For -

det
 er bare jeg som
 kan velge hvordan denne reisen 
mellom årstidene skal
 bli!

 Så
 jeg bestemmer meg 
herved for at jeg vil nyte alle fargene,
 stemningene, stormene, de digre tekoppene, peisvarmen  og
 absolutt alt som jeg er så heldig
 å få oppleve på denne
høstreisen!




20 gorgeous free printables | favorite inspirational quotes - It's Always Autumn




Sprø

knekkebrød..






og

en
stor

kopp
te!

Det
smaker godt
etter en tur ute i all slags vær om
høsten!
Some of my fondest memories involve laughing until I cried with my family at the dinner table
'Love What You Have' Wall Sign




Ønsker
 alle sammen
 en god reise ute i
høsten!

Vi
reiser jo samme
veien?

Men
kanskje vi 
ser helt forskjellige
 fargenyanser og opplever helt forskjellige
ting?

Spennende!

Håper
du finner mye
 som du synes det er
verdifullt å ta med deg videre på din 
reise!







"As Christians grow in holy living, they sense their own inherent moral weakness and rejoice that whatever virtue they possess flourishes as the fruit of the Spirit." ~ D.A. Carson



Kjærlig hilsen Else Britt








vinyl wall decal quote Just breathe... you'll never live this moment again. $9.95, via Etsy.

Kommentarer

  1. Å, de knekkebrødene så gode ut!! Det er sant det er ei fin tid vi går inn i med tente lys, gode bøker, en hobby og gode venner :))

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, veldig gode Bente, disse må du prøve! :) Ja, høsten er ei fin tid synes jeg også, spesielt når vi har hatt en så flott sommer! :)

      Slett
  2. Uhm, ja - hvor ser de lækre ud, de knækbrød, Else-Britt. Tak for opskriften!:)
    Jeg fik lyst til at male et billede. Om, ligesom, hvordan jeg ser årstiderne og rejserne mellem dem for min indre øje. Jeg tror, vi allesammen har et billede for det. Og nu vil jeg prøve at hente mit frem. Tak for inspirationen!:)
    Rigtig god dag til dig!:) og klem fra Laila

    SvarSlett
  3. Å..det høres spennende ut..et bilde av din reise mellom årstidene..for en god ide! :)Spennende hvordan du skaper et bilde av DIN reise..veldig interessant og en utrolig spennende tanke! Du må male det bildet Laila, håper du får inspirasjon til å ta det fram og feste det til lerretet! :) Ha det fint! Klemmer fra Else Britt! :)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg