Et møte i høstmørket..




Jeg koser meg fortsatt med litt godsaker fra i går!




Mmmm...





Vi hadde et aldri så lite boktreff
her i Humlehagen i forbindelse med min nye bok -

Å DYRKE SMÅTINGLYKKE GJENNOM ÅRSTIDENE


Så koselig stemning det blir innendørs i disse mørke høstkveldene!

Når regnet trommer mot ruten, 
det brenner lystig i peisen - alle stearinlysene er tent og jeg
kan innimellom nyte summingen av alle stemmene som prater og ler -
da er det ikke vanskelig å kjenne på følelsen av SMÅTINGLYKKE  -
så tusen takk til alle som kom innom, og delte denne
 ettermiddagen og kveldsstunden sammen med oss!





SMÅTINGLYKKE-KAKE

den
måtte
foreviges!




I dag har jeg
omgitt meg med de vakreste rosebuketter!




Så fikk jeg lekre ullvotter -
helt nydelig laget i et deilig og delikat garn,
gleder meg til å bruke dem!




Herlige
varme
votter

og

et
vakkert
hjerte!

Slike
hjerter kan 
kjøpes 
hos 

Siws keramikk.



Så frokosten?


Den ble spist..


blant


nydelige


rosebuketter!








har jeg fått litt
julestemning inn i huset også -
det kom et skjønt lite
grantre!




Gnistrende
friskt

og

grønt..





Bilderesultat for green heart









fikk jeg årets 
første

amaryllis!




Nå er det bare å glede seg til blomstringen!













Å DYRKE SMÅTINGLYKKE GJENNOM ÅRSTIDENE

kom i nettbokhandelen i dag, og kan bestilles her hos 
Haugenbok.no.

Denne helgen er det også mulig å kjøpe signert bok og
gavepakninger på julemarked i Gomerhuset på Skodje (lørdag),
og i Teaterfabrikken i Ålesund (søndag).

Ønsker alle blogglesere en koselig 1. søndag i advent!

Enten du er hjemme med tente lys - eller ute - for å nyte stemningen og tenningen av
julegranen - husk at dagen din  blir god, akkurat slik du velger 
å nyte den. 














Kommentarer

  1. Så hyggelig stemning med så masse flotte roser og god sjokolade. En sånn stuegran kjøpte jeg for tre år siden. Nå er den så stor at jeg nesten kan pynte den som juletre :) Spennende med ny bok. Kanskje ser jeg deg i Teaterfabrikken på søndag. Ha en fin 1. søndag i advent. Hilsen fra Liv

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg