Utsøkt lunsj..




I foremiddag 
overrasket jeg Trulte med en aldri så liten lunsj! 




Hun storkoste seg!




Vanligvis vasker jeg
Trulte-huset på denne tiden av året, spyler og skrubber -
 beiser og reparerer!

Men jeg venter enda litt på
den helt perfekte dagen, helst med noen flere varmegrader,
og så ønsker jeg meg ei varm og skinnende vårsol, som kaster 
glans over arbeidet! 

Så i år blir det altså motsatt rekkefølge,
liljene på gjerdet er kommet på plass før rengjøringen er gjort -

ok - men koselig ble det uansett!





Blomster 

på 

Trulte-gjerdet




og

smakfull
lunsj..




Det skjer også spennende begivenheter nede i jorden!

Under det visne gresset 
er det er et yrende liv, og opp fra den kalde molden 
titter blomsterløkene ut av mørket! 

De retter seg opp, så fulle av livskraft og energi - 
akkurat som oss, strekker de seg ivrige mot lyset så snart våren
er på vei.







I morgen kommer mars.

I den store vesken sin har hun de lyse morgenene,
den friskeste vårvinden, fargene, fuglesangen og de aller vakreste vårkveldene.

Du er vel klar for spennende oppdagelser ute i våren? 

Velkommen mars -
den herlige vårmåneden -
som snart åpner vesken sin og slipper ut vårens etterlengtede spirende 
nyheter!






You will Never Have This Day With Your Children Again, Family, Children, Parents, Home Decor, Mother's Day Gift, Wood Sign, 12"x24" by WordArtTreasures on Etsy https://www.etsy.com/listing/183200929/you-will-never-have-this-day-with-your:




It's all about Hearts ♡:




First Day Of Spring:


Kommentarer

Populære innlegg