Liten overraskelse..





Heisann!





Jeg 
fikk en
 overraskelse!

Denne
 trivelige påskjønnelsen fikk jeg
 fra en dame som har 
bloggen

Fjellets Datter!

Tusen takk!

Det
er en av de koselige bloggene som 
 jeg er fast leser av.

Du kan
 titte innom Fjellets Datter her.

Det er
 utrolig kjekt å skrive bloggen
 Humlehagen!

Og -
det er klart at
 lesere, følgere, kommentarer  og påskjønnelser -
det betyr veldig
 mye!

 For
 uten lesere og feed-back blir det ganske
kjedelig å blogge!

Og Humlehagen
 nærmer seg snart 50000 sidevisninger, det hadde jeg jo aldri trodd for et år
siden!

Men uansett -
det viktigste er å følge sitt eget hjerte med skrivingen!
La seg inspirere, påvirke og utvikle seg - men likevel tro på, og beholde sitt eget
særpreg!

Det
viktigste for meg er
 å ha trofaste lesere som bloggen
betyr noe for - 

at
 den på en eller annen måte gir dem påfyll i 
hverdagen.

Det
 er nettopp de bloggene med et eget særpreg som
 jeg personlig blir aller mest
 glad i!

Hva synes du?

Ellers -
denne utmerkelsen
 betyr at jeg skal takke og linke tilbake til bloggen jeg har fått påskjønnelsen av.

Gi utmerkelsen videre
 til fem andre blogger og gjøre dem oppmerksom på det.

Kopiere
 post-it lappen og sette den på bloggen.

Denne skal sendes
 helst til en ny blogg som ikke har så mange følgere enda.

Kjempevanskelig
 å velge noen blant så mange fine blogger som
 jeg leser!

For
jeg liker jo alle på hver sin 
måte!


Men ok - 

Min kreative hverdag
Salte bølger, svarte krøller og skjev horisont
Tonerosehuset
Med kjærleik til livet
Brunt sukker

Dere velger selv 
om dere har lyst til sende post-it lappen videre til
 fem nye blogger!



Ha det fint til vi sees!

Kommentarer

  1. ups .... NO vart eg SÅ glad

    og er det noen som fortjener det - er det jo din blogg
    eg smiler støtt av orda og bilda dine eg ;)

    mø monika klemma

    SvarSlett
  2. Så herlg å få ein slik god nyhet og er så enig med deg at det å skrive om det ein har på hjertet og vise bilder av det ein vil det er viktig,har vært redd for å miste det særprege eg vil ha for kan være lett å bli påvirka av andre men då miste ein jo sitt eget og blir ein i mengden!
    Liker alltid å titte innom deg og din flotte blogg og så herlige jentene under var,flott show:)

    Ein fin ny veke til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Så herlg å få ein slik god nyhet og er så enig med deg at det å skrive om det ein har på hjertet og vise bilder av det ein vil det er viktig,har vært redd for å miste det særprege eg vil ha for kan være lett å bli påvirka av andre men då miste ein jo sitt eget og blir ein i mengden!
    Liker alltid å titte innom deg og din flotte blogg og så herlige jentene under var,flott show:)

    Ein fin ny veke til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Det er ikkje feil å la seg påvirka,hihi blei litt dumt skreve:)

    SvarSlett
  5. tusen takk....det var hyggelig!

    klem tone

    SvarSlett
  6. Å SKJØNNE DEG !
    JEG BLE HELT RØRT!
    ENIG MED DEG ELSE BRITT KOMMENTARER ER VIKTIGT:))
    IKKJE VANSKELIGT HER HOS DEG DU ER SÅ KUNNSKAPSRIK OG FLINK Å DELE DET MED OSS ALLE!
    DET SETTER JEG STOR PRIS PÅ!
    FINE MANDAG TIL ALLE I HUMLEHAGEN!
    KLEM FRA ELI:))

    SvarSlett
  7. Så kjekt, gratulerer!
    Jeg fikk en slik i forrige uke, er bare så koselig at noen tenker på en;)
    Ha en flott mandag alle i Humlehagen;)
    Klem fra meg;)

    SvarSlett
  8. Så kjekt da, grattis. Du er jo veldig flink med ord og bilder. Også er det så masse spennende i humlehagen *smil*

    SvarSlett
  9. Tusen takk for postit-lappen :)

    Utrolig snilt av deg <3

    SvarSlett
  10. Tusen takk, kjekt og uventa:)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg