Liten roseglede..


Det blomstrer enda ute i rosebedet her hos meg!
Synes det er så utrolig koselig å ta rosene inn, og bare lage noen enkle dekorasjoner!
I dag var det vasken på toalettet som fikk blomstre litt!

Ellers tar jeg ofte inn bare en enkel rose i en vase, det synes jeg er vakkert!






Denne vasen
 er et mini-badekar som egentlig
er en såpekopp.

De
 mørke høstkveldene
 øker jo lysten til å skape noe!

Friske
opp tilværelsen med varme
farger!






En
 enkel rose i en 
vase..





liten

roseglede!

I morgen tenkte jeg å ta en tur med kameraet ute 
i høsthagen min - vi har jo hatt så nydelig vær her i det siste, men kjølige netter - så høsten
er så absolutt her for fullt!

Gleder meg til vi sees!


Kommentarer

  1. Nydelege roser, men herlighet for ein flott såpekopp ?? sølv ?
    Lekkert i alle fall !

    Nattaklem.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg