Lykkelige ender..



I
ettermiddag løp jeg  ut
da jeg så at endene kom svømmende nede i
 sjøkanten!

De
er jo bare så
nydelige

og..

min fantasi

ja,

da
 så de nesten lykkelige
 ut!

lykkelige

der 
de dukket og koste seg
 under vannflaten, fant mat, plasket,
 sprutet vann og svømte så fritt
 omkring!

Jeg
satte meg ned og kikket på
dem

noe
så fint..
som en flokk med 
noen

lykkelige

ender!

Kan
virkelig lykke være så
enkelt?

Som

lek
nytelse
kjærlighet
frihet
spontan glede
glede over små ting
stor enkelhet
samhørighet
mat?

Er
det
nok?

Nok
for lykkelige
 ender

ja..

men
 nok

 til 
 å kunne være
 et rikt og lykkelig
 menneske?




Er
de ikke 
søte?

Mine
lykkelige 
ender?




Ellers
fortsatte ettermiddagen min
ute i det
 fri

 det 
er jo så
 fantastisk fine ettermiddager
for tiden!

Og 
kveldene..

så 
kalde med 
stjerneklar himmel og vakkert
måneskinn!

I
ettermiddag var jeg så heldig
å være i bursdagsselskap med pinnebrød, grilling, gløgg, sveler, kake og
mye mer!

Ute
under den fabelaktige
stjernehimmelen!




Bålpannekos

og
 kjempekoselig
bursdag!




Ha det fint til vi sees igjen!


Kommentarer

  1. Kan
    virkelig lykke være så
    enkelt?

    Som

    lek
    nytelse
    kjærlighet
    frihet
    spontan glede
    glede over små ting
    stor enkelhet
    samhørighet
    mat?

    Er
    det
    nok?

    Ja, det tror jeg helt bestemt det er.
    Særlig hvis du tar med god helse i tillegg :)

    Fortsatt fin førjulstid ønsker Kari

    SvarSlett
  2. Tak for atter en varm oplevelse, at kigge ind her Else Britt.
    Ønsker dig og dine en dejlig jul og et SMUKT 2013:D

    Klem fra Dorthe

    SvarSlett
  3. Hei! Nydelige bilder av endene. :-)
    Og ja, jeg tror også lykke kan være så enkelt. Når man bare stopper opp litt, ser seg omkring, så ser man mye vakkert - og det er lykke for meg.
    Ønsker deg ei riktig god jul! :-)

    SvarSlett
  4. Å så vakkert!!!
    Du er bare sååå herlig og så flink å nyte...
    Så bra!

    GLEDELIG JUL!

    Klem Camilla.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg