Mitt lille julehjerte..


Et
lite
julehjerte!

Jeg
pynter litt hos
Trulte..

og
Trulte
 blir
bare
 så
 nysgjerrig!


Men
muttern!

Hva 
er det som
 foregår her
 da?





Mine
to

fine
julehjerter..




Trulte-kos

og
endelig

julenek

Trulte-gjerdet..




og 

dag

 ble 
det servering
av den aller første
julekaken


ei seng

 av
 granbar!



 lokket av bøtta
 som jeg hengte opp i treet
i går..




og

det
passet jo så
 godt!

Helt
perfekt

 på 
en gnistrende kald og hel
nydelig
vinterdag!




Det
er helt
 fabelaktig å oppleve disse
fantastiske årstidene!

Tenk -

å
få oppleve så fine
øyeblikk!

Øyeblikk

i
tiden!


Mitt
lille

julehjerte

rusler

 fornøyd 

i
solskinnet -




og
jeg må bare
 ta et eneste bilde til av
 bakenden til 
Trulte!

Som
så mange ganger 
før -

men
synes
bare hun er så
søt

og
god

mitt
lille
gryntende

julehjerte!




Nyt
fredagen!


Kjærlig
hilsen

Else Britt

Kommentarer

  1. He he Trulte, hjerter og bilder er herlige, jeg koser meg med alt.

    God helg til dere fra meg.

    SvarSlett
  2. å kor eg DIGGER TRULTE

    lett å smile her ;)

    monikasmil

    SvarSlett
  3. Hihi herlig innlegg og herlige Trulte:)
    Ein fine adventshelg til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. jeg blir så glad når jeg ser at noen er på samme måte som meg, når det gjelder dyr....pynter og steller det beste for disse nydelige skapningene :-)

    er bare så fantstisk hos deg og du er god til å ta bilder, så vi føler stemningen :-)
    god helg!

    klem tone

    SvarSlett
  5. Nydelige bilder :-)
    Utruleg flott vinterstemning du formidlar!

    Adventsklem

    SvarSlett
  6. Hjerte og Trulte og vakker vinternatur. Bedre blir det ikke. God helg. D

    SvarSlett
  7. haha så herlig trulte er..) og så fint pyntet..))

    ikke kommet snø hos dere ?

    Ha en kos 2. søndag i advent.:)

    SvarSlett
  8. Tenk å være gris og bo hos deg!
    Heldige Trulte....

    SvarSlett
  9. hei, så masse koselige bilder! takk for hilsen hos meg! ha en fin adventstid videre :) -monakristin

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg