Overraskelse-gleder....










En overraskelse-glede fra uken
som gikk var denne fine flasken som jeg fikk i
presang, fylt med ekte hjemmelaget
hylleblomst-saft!

Den har en frisk 
syrlig smak av sommer - en herlig " home made"forfriskende
 sommerdrikk!












Ellers så ordnet
jeg til denne lille vasen seint i går
kveld, med roser som jeg fant liggende på bakken -
slik kunne jeg stå opp i dag og finne en aldri så liten fargerik
 "roseglede-overraskelse" fra meg selv på
bordet..

til
frokost!

Her ser du
 mine flotte "overraskelse-roser" som møtte
meg tidlig i morges -

du
vet

små
ting -

gir
stor

GLEDE!






Kjærlig hilsen Else Britt








Kommentarer

  1. Denne flotte og glade bloggen vil jeg titte nærmere på. :)
    Hilsen Lisa

    SvarSlett
  2. Denne flotte og glade bloggen vil jeg titte nærmere på. :)
    Hilsen Lisa

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg