Ord om julen..


" Livet tar ikke juleferie"

Kathrine Aspaas





" Livet jobber på spreng i julen. 
Kaster oss inn i et hav av minner, lukter og følelser. 
Det er derfor den er så deilig. Og så vond."

Kathrine Aspaas











Julegaveforslag:

Til din fiende - tilgivelse
Til en motstander - toleranse
Til en venn - ditt hjerte
Til en kunde - service
Til alle - nestekjærlighet
Til hvert barn - et godt eksempel
Til deg selv - respekt

(Oren Arnold)












" Ønsket mitt er altfor stort for meg selv,
det får ikke plass under treet i kveld.
Jeg ønsker meg jul og litt fred
og en jeg kan dele det med"

Kjerstin Aune







Alt godt ønskes på din vei inn i den siste advent-helgen!

Vi sees!












Kommentarer

  1. Ord til ettertanke. Ønsker deg en fin adventshelg og en god førjulstid :)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg