Mirakler..

 
 
Miracles quote via Carol's Country Sunshine on Facebook
Det
tror jeg faktisk
er helt sant!
 
Mirakler kan ikke skje over natten!
 
Etter
at jeg begynte
på yogakurs så har jeg skjønt at
masse tålmodighet og det å bruke yogamatten jevnt og trutt..
det må til for å få
 framgang!
 
Og - det nytter ikke å bare ligge og slappe av på matten!
 
Yogakurset
 hos Yam Yoga er kjempespennende -
 og jeg gleder meg alltid til hver torsdag ettermiddag
når vi reiser videre avsted i yogaens verden - ja, for det føles virkelig
som å være på ei spennende
reise! 
 
 
 
 
 
Ellers
så har det ikke skjedd
noen mirakler her på Valentine`s Day!
 
Det har vært en koselig
 fredags ettermiddag - flott skogstur sammen med de firbeinte, yogaøvelser og
 godsaker på bordet - og hvem vet?
 
Det kan jo enda skje mirakler!
 
Men det aller beste?
 
Det er
 de bitte små miraklene
 som skjer rundt oss hele tiden!
 
Det mangler jo ikke på mirakler!
 
Det er bare du og jeg
 som må stanse tiden litt innimellom..
slik at vi kan få øye på dem -
alle de fabelaktige
 miraklene!
 
 
 
 
 
 
 
 
 Kjærlig
hilsen
 
Else Britt
Miracles quote via Carol's Country Sunshine on Facebook
 
 
 


Kommentarer

  1. Fine ord om de "små" miraklene i hverdagen. Fikk operert inn hofteprotese for 5 uker siden, så den lille fremgangen hver dag er et mirakel for meg! Jeg har aldri forsøkt Yoga, men har alltid tenkt at det høres spennende ut. Så kanskje en dag....
    Ha en fin søndag!

    Vigdis

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg