Søndagshatter..


I
det nydelige
søndagsværet i går
så fikk jeg besøk av to små damer i
så sprudlende og fargerike
søndagshatter!




Iskrem

i
kopp..




enda
er sjøen litt for
kald til å stikke små tær
uti!




Men
det er deilig
å bare kose seg med iskrem
og leke litt i sanden mens sola
 skinner midt på
 himmelen!

Ingen
bekymringer!

Bare
 dagen

 i
dag 

her
og



i
søndagshatter..




" Det finnes ikke en ubetydelig dag i ditt liv."

Alexander Humpbreys Woolcott




Plutselig
var den fine stunden
over

stemmene
latteren
de ivrige skrittene
klemmene

og

de
skjønne
søndagshattene!

Alt
var
borte
vekk

men
da satte jeg meg
ned og kikket på den fine 
kunsten jeg hadde
fått!

For
jeg fikk nemlig
to fine bilder - så flotte kunstverk i
ramme!

Og
 jammen synes
 jeg at jeg kjenner igjen
Trulte?




En
smilende
Trulte!

Og -
er det en
Trultehale som stikker 
opp øverst til høyre i det røde
bildet?

Tja..

jeg
tror
det!

Både
i
 kunsten 

og

i
livet

 ellers

 blir 
verden til for oss
slik vi ser den og skaper
 den

 med 
vårt indre
øye!




Kjærlig hilsen Else Britt

Kommentarer

  1. For et fint innlegg! Så koselig med besøk av to slike flotte damer - og så fine bilder du fikk!
    Ha ei fortsatt fin uke! :-)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg