For moro skyld..





Ja, det er egentlig bare for moro skyld!

Og fordi jeg hadde liggende noen poteter i en pose - og en liten ledig flekk med jord!

Det skal ikke så mange settepotetene til før det blir nok til noen middager - så har du ledig plass i krukker eller bed, så går det fint an å sette noen poteter!




Her er potetmamma - og jeg håper selvfølgelig at det blir mange små potetbarn!





Ikke akkurat den store åkeren!

Så her blir det nok 
kvalitet framfor kvantitet - men det er jo igrunn flott - for den regelen gjelder jo ellers i livet også!

Jeg har gjort dette før!

 Puttet skrukkete settepoteter i jorda her og der - 
for så stolt utpå høsten kunne grave opp mine egne poteter både i krukker og kar -
det er utrolig gøy!

 Så er det alltid sånn da..
 med akkurat disse potetene - de spises jo ikke til hva som helst - neida!

Det må være til noe spesielt -
de har liksom en liten aura av stolthet og "se hva jeg har fått til følelse" over seg og må selvfølgelig spises med andakt!





I år har jeg grønnkål med rød stilk - er den ikke flott?




Et
lite
kunstverk..




Salvie
som snart står i full
blomst..












Og
gressløkblomsten!

Akkurat nå er den en fryd for øyet!

Blir flott i vaser ute på hagebordet - bare klipp av alt, så vokser det opp igjen ny gressløk
utover sommeren!





Små avleggere på flyttefot - håper de vokser seg til!


For en nydelig dag det har vært!

Dette
 har vært dagen min.
Dagen for å sysle med så bitte små
ting -

noe 
så banalt
 som noen gamle
poteter..

og

kunne
se på alt 
som vokser og 
gror

og

oppleve
de unike lykkelige 
øyeblikkene.

Husk
å ta vare på de
spesielle øyeblikkene du
opplever hver
dag!

For
de er helt unike
og så er de bare
dine.





Kjærlig hilsen Else Britt



However, don't expect everyday to come. Instead, live your life to the fullest every waking moment.


It is up to you, to see the beauty of everyday things.        | Inspirational Quotes




Kommentarer

  1. Det er så herlig når det spirer og gror. Jeg har endelig fått plantet i min lille krydderhage og i dag kunne jeg plukke inn ruccola salat :o) Lykke :o) Klem fra Nina

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg