Rekved-inspirasjon..


I
helgen 
steg jeg i land på
 sommerøya..

som

i
Finn Kalvik sin
vise

ja, 
for det 
føltes som å gå i
 land



 ei
lita
sommerøy

i
Ålvundfjorden

 der 
hav og himmel
møtes kinn mot kinn og det er
 herlig motortøff og
sønnavind!

Akkurat
som

i

den
nydelige
sommersangen!




Jeg
hvilte meg
et par timer i sol,
 frisk salt sjøluft og den mjuke deilige
sommerfølelsen..




og

med
sansen for rekved
så fikk jeg virkelig noen ideer -
 og så absolutt lyst til å lage noe
 spennende  av rekved
selv!





sommerøya
er le-veggen skapt av
kreative hender og satt sammen av gamle
 hesje-staurstolper og
tau.. 




krakkene
er snekret sammen av
rekved..




jeg
forelsket meg 
helt i hesjestaur le-veggen -
helt nydelig
altså!





sommerøya
er vedstabler også trauste, dekorative
og gode le-vegger som nyttig skjerming mot
vinden!















hjemmesnekrede
 rekvedstoler og et rundt
rekvedbord glir godt inn i 
landskapet..







kjøkkenting..




og

en
gammel trekasse
er blitt til ei lekker
hylle!





Speilet er laget
er det ikke lekkert?


deilig å være
på besøk på sommerøya!
Tusen takk for stunden med 
påfyll

og

 masse
herlig

rekved-inspirasjon!

Uten 
at vi visste
 det..

 så
 hvilte det faktisk  over
 sommerøya

 ei
magisk
sky

 som 
var formet som et
hjerte..




hjertegleden

den
er

 overalt

en
hjerteglede-sommersky

er
den ikke

nydelig?


Kjærlig hilsen Else Britt


Kommentarer

  1. SÅ FLOTT!
    ALT I SAMAN!
    OGSÅ ♥ SKYA :-)

    FORTSATT FIN SOMMAR!

    SvarSlett
  2. Fantastisk !
    Kor heldige dei er som har slik kreativ sans.
    Den hestestaurveggen er berre flott !! Her på garden for staurane på bålet for mange
    år sidan fordi dei var dårleg, men eg kunne tenkt meg å studert dei meir ...
    Fine sommardagar til deg frå Anne-Mari

    SvarSlett
  3. Å så mye fint! Tenk å kunne skape så vakre ting av rekved.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg