Velkommen hjem..




I
dag kjente jeg
på en aldri så liten høytidsstemning
når jeg gikk omkring i 
hagen!

For
du skjønner at
plutselig stod Tjeld og 
Tjeldfrid på brygga som om ingenting
var hendt, og du aner ikke som jeg har ventet på dem!
Vi har sett tjelden ei god stund rundt omkring her på øya, men
tjeldeparet Tjeld og Tjeldfrid som alltid år etter år bor her
 i fjøra hos oss har glimret med sitt 
fravær -

helt
til denne fine
vårdagen

det
var en nydelig dag
å komme hjem
på!






Velkommen
hjem..






Å..

gleder
meg til å våkne
av tjelde-lyden og se dem stabbe
 omkring i
fjøra!



Scribble Heart ❤ liked on Polyvore





løp jeg
inn..






og
hentet vimpelen
som lå og ventet i skuffen -
jeg synes hjemkomsten til Tjeld og Tjeldfrid
var en fantastisk dag å
 heise vimpelen
på!

For
våren min
begynner på ordentlig
når Tjeld og Tjeldfrid går så nydelige 
omkring nede i
fjøra!





Kjærlig hilsen Else Britt

.
flight




"Winter is on my head, but eternal spring is in my heart." ― Victor Hugo




Kommentarer

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  2. Herlige vårbilder du deler;)
    Endelig er den her;)
    Så deilig!
    Fine kvelden til deg!
    Klem Silje Marie

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg