Lengsel..



Kjenner
 du også på en liten lengsel i
hjertet ditt?

Nå 
  ettersom vi er 
kommet et godt stykke ut i 
januar?

Jeg
kom tilfeldigvis over noen frøposer 
i dag..

og
da kjente jeg helt
 umiddelbart at jeg begynte virkelig å
lengte!



Lengsel!

Og -

en
deilig

sitrende

forventning..

om
noe!

Noe
veldig
fint!


Lengsel
og
forventning!

Det
handler jo
 om

livsglede!

Å
vente

og
lengte..

det
føles jo som å gå
rundt

 i
 livsgledens

venteværelse!


nå framover
vil jeg virkelig passe godt på å gi
 livsgleden min masse
næring!

For -

da
 kan livsgleden vokse og
gro!

Mens
jeg går rundt her
 og bare venter og lengter så
veldig!

 Mot
vår!




For -

å
lengte

 og
drømme

og

glede
seg..

selv
om det så 
absolutt er ei god stund 
igjen til vi skal lukke opp døra vår mot
vår

 det
er en ganske deilig følelse
ikke sant?




INSPIRIATION


God søndagskveld

 til 
alle dere som
 lengter!


Kjærlig
hilsen

Else Britt


inspiration





Kommentarer

  1. Selv med -20 utenfor huset, gir bildene dine og ordene dine meg forsiktig vårfornemmelse! Deilig....

    SvarSlett
  2. Takk for at du skapte en god lengsel, både med ord og bilder:)

    SvarSlett
  3. If you have a garden and a library, you have everything you need.... Den setningen skulle jeg ha sett før i dag... Jeg lengter mot vår, men nyter hver dag i januar likevel. D

    SvarSlett
  4. Ja, no er det full lengting til lysare tider.....det er deilig!!
    Fine ord og bilder.
    Ha ei fin veke.

    MarJE.

    SvarSlett
  5. Ja, hvem lengter ikke etter vår! Her nord må vi nok ta til takke med en lang vinter først...vi har ikke hatt snø før nå, så igrunnen er det greit med litt vinter før våren kommer.
    Fine ord og fine bilder du deler med oss.
    Kos deg i dag.
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  6. Våren kan ikke komme fort nok, spesielt i år, da er det så mye nytt som skjer;)
    Å kunne gå ut i hagen med en kopp i hånden og bare nyte, ja jeg gleder meg...;)
    Koselige ord og bilder du deler med oss!
    Fine dagen til deg vennen;)
    Klem Silje Marie

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg