På tampen..



Hvordan 
har januar egentlig vært for
deg?

Ja, 
du vet sånn helt
på tampen..

for
 nå er det jo 
like før januar bare rusler ut
bakveien kledd i
hvitt!


på tampen!


 i kveld
før januar forsvinner
 for godt..


 begynte jeg
 å telle opp bare noen få
av

januargledene!



For
meg var
januar
fylt av så gnistrende røde tulipaner -
 i fleng!

Og -
 så var det så
 utrolig nydelige
morgener

da jeg
 kunne sette opp vinduet mitt
 på vidt gap, og ønske den nye dagen hjertelig
velkommen!





var januar 
måneden da jeg fant de nye
superstøvlene!

Turstøvlene -
som føttene bare smatt ned i..
som var så lette på foten..som hadde så utrolig gode rifler i sålen -
jeg kan nesten ikke tro at jeg etter å ha prøvd så mange forskjellige støvler..
og letet og prøvd så lenge.. plutselig
 bare kom over dem!

STØVLE-GLEDE!

I
januar!



For
meg har januar
 også vært måneden da
jeg kom skikkelig i gang med
 styrketrening..

 to ganger i uken!

Mens
Egon og Billy 
ligger og gnager på hvert sitt store deilige
 tyggebein..

så kjører 
jeg lykkelig avgårde
til mitt hemmelige
 liv -

 på
treningsstudioet!

Hva med deg?

Får
du tid og mulighet
til en eller annen form for
egenomsorg?









Januar..


mange fine stunder i 
hagen!


mye
solskinn

og

lykkelige
godgutter

med

 bart og krøllete
pels!

Og 
verdens beste

Trulte

som
 grynter så fornøyd i det nydelige
januarværet!




Men

januar?

Det
er også Flagre i 
solen!

Det
er å se på svanesjøen fra fremste
rad!

Og
ellers -

i januar..
da nådde jeg en flott
fjelltopp!

Og
fikk se at 
naturen  lagde så nydelig
kunst..

av rimfrost og is..




mange fine
 hverdagsopplevelser 
jeg har hatt

 og
 funnet så fine verdifulle
skatter!

I
januar!

Men -


morgen?

Da
 snur vi et nytt ubrukt blad
på kalenderen!

Jeg
 gleder meg
 veldig!

 Til 
den fabelaktige tiden
vi går i møte nå utover i februar, 
og så ser jeg fram til fine stunder sammen med dere på
bloggen!

Vi sees!




Kommentarer

  1. Ohoi! Det var mye kjekt på en gang!! :) Januar ble ekstra fin når du oppsummerer den! TAKK :)
    Du inspirerer.... spørs om jeg skulle ha prøvd litt styrketrening igjen... he he :)

    SvarSlett
  2. å alle skulle vi sett like stor pris på hver enkelt dag
    såm du gjør
    natta skjønne Else Britt!

    SvarSlett
  3. Wow! Du fortel så flott med bilder og ord.
    Flotte januar som tok på seg vinterkåpa og sa farvel.

    Takk at du dele!
    Og måtte februar bli minst like god natt :-)

    Klem

    SvarSlett
  4. Gnistrende flott innlegg! :-)

    Takk for besøk og hyggelig kommentar hos meg. :-)

    Ha en fin fredag

    SvarSlett
  5. Flott innlegg som vanlig. Nydelig bilder og ord!
    God kveld ønskes til den fineste gjengen :-) !!

    SvarSlett
  6. Herlig! Nesten så man gleder seg til neste januar allerede ☼
    Nydelig søndag ønskes fra Østfold-kanten!

    SvarSlett
  7. Thanks for sharing, nice post! Post really provice useful information!

    FadoExpress là một trong những top công ty chuyển phát nhanh quốc tế hàng đầu chuyên vận chuyển, chuyển phát nhanh siêu tốc đi khắp thế giới, nổi bật là dịch vụ gửi hàng đi nhậtgửi hàng đi pháp và dịch vụ chuyển phát nhanh đi hàn quốc uy tín, giá rẻ

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg