Liten støvsuger..


Flagre
var også inne i går mens vi
hadde familie-lunsj, og i timevis hoppet og spratt hun rundt
på gulvet og var en så ivrig
Flagre-støvsuger!




Noen
smuler her og litt rusk 
der..




Og
menneskene?




De
skravlet sånn og lo så masse..
de spiste 1 påskedag-lunsj og bare koste
seg!










Oisann!

En
påskegul flekk..

 på
 de 
nye

gardinene?

Jeg
dyttet bare
gardinen litt bakom
skapet..

pytt!




Ingen
 hadde jo
 tenkt på å ta
 inn

Flagre-dokassen!

Så 
da var det
 ikke så enkelt å være Flagre
heller!

Sånn
kan det
 gå!

Når
 menneskene er opptatt med sine
menneske-ting..


nå surrer den nye
påskegardinen så livlig
rundt og rundt i vaskemaskinen,
og den blir helt sikkert minst like fin
igjen!


Min
søte
lille
støvsuger!





" Du kommer sikkert til å gjøre mye dumt, men
gjør det med begeistring."

Sidonine Gabrielle Colette (1873-1954), fransk forfatter


Ja, ikke sant?

Ordet
mitt i dag
 er

begeistring!

En
ekstra
fantasi..

noen
fargerike
kreative
tanker

gode
følelser

varme
lys

møte
dagens 
små
opplevelser

med

et
overraskende
blikk

undre
meg

som
om
jeg

alt

for
første
gang -

med
begeistring!





Ha det fint til vi sees igjen!


Kommentarer

  1. Begejstring- at møde dage med denne følelse- så kan den da kun blive skøn :)

    SvarSlett
  2. Vakre Flagre og fine ord fra deg. D

    SvarSlett
  3. Herlig, Flagre er nå så skjønn atte. Fortsatt fin 2.Påskedag.

    SvarSlett
  4. Den skjønneste lille Flagre! Lett å la seg begeistre for han. Gode ord fra deg som alltid! Ha en herlig og strålende tirsdag! Klem fra Nina

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg