Pusterom på tur....


I
dag
 ordner jeg litt
og pakker ting og tang inn i
bilen..





for
jeg skal ut
på en liten Pusterom-tur i
morgen!




Gleder
meg!








Jeg
skal være med
 på

Sommerdagar på Hellesylt

 med

Pusterom i ord og bilder 

lørdag

og
signere
bok.





Jeg
tror det blir kjekt!
Kanskje jeg treffer noen kjente?
Kanskje noen av bloggleserne skal dit også?
Ikke så godt å vite - for dere mine kjære lesere bor jo over hele landet..
men likevel - 

kanskje
 vi 
sees!




Pakke
ned noen småting som
 jeg kanskje
trenger..




 Skap 
deg selv et lite pusterom i dag -
der du er 

eller

 i 
fantasien
din 

 noen
 øyeblikk
 der tiden er bare 
din.

(Else Britt)






Denne
dagen er så 
god!

Jeg
møtte et helt ukjent menneske
som smilte et så utrolig varmt smil til meg - 
og jeg tenkte!

Tenkte
at et smil!
Et smil er jammen
vennligheten og kjærlighetens
verdensspråk!

Alle
forstår og fortjener et 
smil!





Kjærlig
hilsen

Else Britt



Kommentarer

  1. Lykke til Else Britt! Dette bare "må gå veien"! :) Du har forberedt deg godt ser jeg, så folk bare MÅ bli interessert i hva du har å tilby! :)
    Håper du møter mange kjekke folk som kan trenge et pusterom av og til!! :) <3 God helg!
    Skal bli spennende å høre fra helga!

    SvarSlett
  2. Randi Hageselle5. juli 2013 kl. 14:31

    Hei, så spennende med Sommerdager på Hellesylt! Tror dette blir en kjempefin opplevelse og erfaring for deg! Ser du har forberedt deg godt, så folk mo jo bare bli nyskjerrig på hva som står i boka di! :)
    Lykke til i morga, så gleder jeg meg til å få høre fra lørdagen! :) <3 klem

    SvarSlett
  3. å kor koselig --- skulle så ønske eg kunne reise te hellesylt i morgen -- hadde jo vert så koselig å hilse på deg

    monikaklemma

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg