Solskinnsmorgen..



The Wonderful World of Pinterest- April 2014 | My So Called Crafty Life



I
dag våknet jeg
 opp til en helt nydelig
solskinnsmorgen!

Jeg
satte meg ned
for å riktig nyte denne fine
 stunden og det vakre
 sollyset -

men 
jeg kunne
 jo ikke helt unngå å
legge merke til vindusrutene mine?
Tja..for absolutt alt mulig vises jo så innmari godt
 i den skarpe lave
høstsolen!

Men
heldigvis så
klarte jeg å koble det
ut.

Ikke
fokusere mer på
at vinduene mine ikke var
spesielt rene - jeg registrerte at - ja, ok!
Vinduene var nok litt skitne! Men var det ikke ganske mye salt da?
Det hørtes jo mye bedre ut
også!



That would be everyday. :D



Så 
bestemte jeg meg
for å bare se den nye dagen gry -
og glede meg som bare det over den fine stunden
og en helt ny ubrukt
dag.






Er det ikke vakkert?

For
det er ikke alle kamper
det er verdt å bruke så mye energi
og ergrelse på å vinne fordi det blir gjerne en nesten umulig
kamp - og veldig slitsomt blir det også for oss selv og omgivelsene hvis alt må 
være så veldig perfekt
hele tiden!


Det
er lett å ødelegge
gylne stunder og fine øyeblikk
hvis vi henger oss opp i detaljer og ubetydelige
bagateller uten å se
helheten -

da
er det
er mye bedre
å gi blaffen og bare nyte noe så
 deilig som en slik
 vidunderlig

solskinnsmorgen!

Slike
kamper som å sloss
mot skitne vinduer sluttet
jeg med for noen år siden da jeg bestemte meg
for å legge tusenkunstner-faktene på hylla -
og rett og slett gi opp jobben med å være
 tusenkunstner.

For
 det er absolutt
ikke noe koselig å være
 tusenkunstner.

Nei!

Det
er ikke
noe kjekt i det hele
tatt!







 deilig det er
 med søndagmorgen-følelsen og den gode fornemmelsen når solen titter
 inn på bordet mitt og skaper spesielle gylne små
øyeblikk på en slik
 vakker

solskinnsmorgen!





Varm
te

i
mamma-koppen





og

tid

til

 å 
nyte

øyeblikket





jeg
behøver
jo ikke noe mer på en slik vakker
solskinnsmorgen!








Kjærlig hilsen Else Britt



♥ #GoGLAM :: Premade Fashion Logos | Websites | Graphic Tees & Accessories. // http://www.etsy.com/shop/kolesoncollections









Good morning everyone!  Today is a wonderful day for healing and you want to focus on personal security, strength, spirituality and success.   It’s a great day for personal achievements of any kind. Take time for yourself today.  Many blessings, Cherokee Billie



Kommentarer

  1. Kære Else Britt. Tak for dine skønne solskinsord! Jeg bliver altid så glad, når jeg har læst et af dine indlæg. Jeg er ikke særlig god til at sagtne farten og se detaljer, men når jeg læser med hos dig, øver jeg mig!:) Og det er så fint - som at gå en lille, vidunderlig tur ved havet og få solskin i øjnene. Tak fordi du er dig!:)
    Og en god ny uge ønsker jeg dig!:) Fra Laila

    SvarSlett
  2. Tusen takk, Laila for at du stadig kikker innom og sprer solskinn, det skaper så mye glede for meg! :) Solskinnsklem til deg! :) Hilsen Else Britt :)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg