Bålpannekos..


Sommerkvelder
 og
bålpannekos!

Hittil har vi bare brent vedkubber  i bålpanna
for å holde varmen!


 Jeg liker den!


Så liker jeg veldig godt den
 koselige
 stemningen!




Det fulgte med en del utstyr som
kaffekjele og panne
 til å henge over
 flammene.


Planen min er å prøve og lage mat
 en kveld ute
 på den nye
bålpanna!

Spennende!


Lover deg oppskrift og tips -


 uansett om det blir vellykket eller fiasko!





Denne kvelden hadde vi laget en risotto innendørs
 som vi holdt varm oppå
bålpanna.


Så altså -
 bare et lite bålpannetips
 til deg fra meg!


For dette kan jo
kanskje være noe
 for deg
 også?


(Denne bålpanna er kjøpt på Felleskjøpet)








Vi sees!

Kommentarer

  1. Hej Else Britt.
    Dejligt med et lille bål og en pandekage.
    Ønsker dig en rigtig god dag:)
    Knus Hanne Bente

    SvarSlett
  2. Jeg har en terasse-varmer, men den er hverken koselig eller fin, ei heller kan jeg lage mat på den... Bålpanne er ført opp på ønskelista :) -sikkert fin å varme seg på etter hutrebad:-)

    SvarSlett
  3. Såå koselig, tanken har vært å kjøpe meg en bålpanne. Det er så mange på markedet og forskjellige priser. Ha en fin torsdag.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg