Med silkepapir og sløyfer på..


Synes du

 at det av og til er vanskelig

 å oppdage dem?

Gavene?

Ja, for det er jo ikke alltid like


 enkelt..


å få øye på alt det gode livet byr oss..


 i


øyeblikket!


Du vet..


slike


 små


 presanger


med


 silkepapir og sløyfer


 på..


som setter farge på


livet vårt!

Av og til ligger de bare der


de nydelige

gavene!

Så åpenbart!


Lette å få øye på!

Eller


kanskje du må åpne 


gavene..


forsiktig..


for du vet aldri hvilken gave som kan bli viktig for deg!


Kanskje..


så liker du ikke

 innpakningspapiret

 gaven kommer i?


Det krever muligens spontanitet og åpenhet for å finne de gavene som er litt


skjult..

ja, kanskje innpakningen ikke stemmer helt med


 innholdet?


Men når du pakker dem ut


 av innpakningspapiret, 


så kan dette være den aller beste gaven du 


noensinne har fått i livet ditt!

For du kan oppdage at selve innpakningen..


 kanskje ikke er noe særlig flott og spennende ..


men at det er innholdet og selve gaven som betyr noe!


Eller at innpakningen er så lite inspirerende at du går utenom eller rett forbi?


Kanskje du oppdager verdien på gaven på et senere tidspunkt?


I tide?


Eller for seint?


Eller at du får en sjanse til å pakke opp gaven på ny, og oppdage noe eller noen på nytt?


Spennende!


Fikk så lyst til å vise deg noen av


 mine


 gaver..


på denne fine julimorgenen!


Noen oppdaget jeg sikkert 


ikke..


noen ligger nok der og venter på meg..


til jeg oppdager dem!


Gavene!


Men jeg vil øve meg på å kikke godt inni


 innpakningspapiret..

så jeg ikke overser en verdifull 


skatt!








Dypt under de store bladene


 vokser


 nydelige


squash- gaver!





Så 


fine


 gaver


 en 


vakker


julimorgen..





Små


 morgengleder!


Overraske 


Flagre


 med en stor skog


 av


rognebærkvister..




Juli..


lar meg betrakte


 ei nydelig rose 


dyppet


i


morgendugg..




God morgen,Trulte!








 fin


 gave..

flørtende


morgenfrisk


logrende


Trulte!




Gaver..


betyr


også


det


å


få 


utdelt


meningsfylte


livsoppgaver?


Finnes


det


tilfeldigheter?


Er


 gaver 


små


 velsignelser


 som vi får tildelt


 fordi vi skal lære


 av dem?


Tankespinn!


 Ei 


tidlig


morgenstund..




Juli..


pakker 


opp


valmuene


for


å


vise


skjønnheten!


Juli-glede!







Gave..


som gir lykkefølelse


 i magen..


gå i hagen og bare glede seg

 til


 morgenkaffen


 på


 frokostbenken!









 velkommen 


juli!


Med


 alle 

gavene


du 


byr


 på!


Jeg lover å gjøre


 mitt beste for å


 oppdage


 dem!




Alt godt til deg denne første mandagen i juli!


Vi sees!

Kommentarer

Populære innlegg