Å slippe livet til..



I
dag kom den
sigende..

den
gode
vårfølelsen!




Dette
var dagen for
å ta med seg ettermiddagskaffen ut
på rotebenken blant jord, rusk og
 planter og leke seg litt med
blomsterpottene!

Ta
fram noe nytt
 og flytte vekk noe annet
fra i fjor..

du
 vet

det
samler seg 
så masse ting og tang som jeg
kanskje får bruk for! Og plutselig så dukker det opp
noe jeg helt hadde glemt! Sånn holder jeg
på - ja, du kjenner deg kanskje 
igjen?





Jada,

dette 
var
dagen!

For
å slippe det gode livet
til!





Leke
med så fargerike 
planter i hengende
kasser!






Studere
fargene

i

en

bristende
knopp!





Sitte
i rosetrappa 
og kjenne sola varme i
ansiktet..




og
rett og
 slett bare slippe
det gode livet
til!






" Gled deg over
det virkelige livet slik
det utspiller seg dag for dag,
time for time. Men glem ikke
å søke etter mirakler i
alle livets situasjoner."





Takk
for de fine
øyeblikkene og de nye
 timene jeg
fikk!

Denne
varme
ettermiddagen

da
jeg var så heldig
å kunne slippe det gode livet
til!





kikket jeg litt
nærmere


blodripsen..





og

jublet
over

en
rosa
rhododendron-knopp


er det like
før!






fin den var
denne dagen..




med
vårsyslene og blomsterfargene
i fleng

og
fuglene som sang så
 veldig!

Mens
jeg bare kunne
slippe det gode livet
til!




Disse
nydelige vårdagene
akkurat nå kan faktisk
 bli 

din og min 

beste
tid..

vi 
må bare
 gripe tak i de gylne øyeblikkene
 så ofte vi kan 

og 
slippe
det gode livet
til!


Ønsker deg fine vårdager!


Kjærlig
hilsen

Else Britt

Kommentarer

  1. Ja det ble virkelig en deilig vårdag! Som du sier: det gode livet.. klem

    SvarSlett
  2. For noen herlige bilder!
    En deilig vårdag.
    Ha en fin kveld.
    Klem Christina

    SvarSlett
  3. Heisann!

    Takk. Og her kommer det livgivende regnet etter at sola hadde værmet opp lufta i går- alt ligger til retter for en fortreffelig vårslepp!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg