Alltid noe..


Ved
åtte-tiden i morges
 så ruslet jeg bare litt rundt i huset - lagde frokost og 
ryddet litt sammen fra i går - og når jeg plutselig snudde meg
 og kikket ut av vinduet, så jeg bare
 blodripsen!




Den
gnistret og skinte - ja, den
strålte så ekstra intenst at jeg ble stående helt fasinert og
bare kikke og kikke på
den!




Naturen
hadde fortryllet
 blodripsen min helt med den intense
lyssetningen..






fått

den
 til

 å
rødme..




akkurat
i det dagen brettet seg ut
og eksploderte sakte i det magiske
sollyset!




Jeg
ble stående
helt stille å tenke 
 at

- - - 


det
er
alltid

noe..

alltid
noe

som

gir
meg
kraft

noe

som
dytter

i
ryggen

noe

som
strømmer

inn

i
kroppen

alltid
noe

jeg
ikke

kan
forklare

noe

jeg
ikke
ser

alltid
noe

usynlig

som
fyller

hjertet..





Mitt
blodrips-fyrverkeri

 i 
hagen for
 tiden..

blir
 aldri lei av å titte på
den!




Og -

tjelden?

Den 
tripper i fjøra 
og spiser frokosten
sin

i
morgensolen!





Ha det fint til vi sees igjen!






Kommentarer

  1. for en fantastisk busk....ble helt fasinert av bildene, dem var så flotte å se på :-)

    klem tone

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg