Klatremus..



Her om dagen
så hadde jeg besøk av ei skikkelig
klatremus!




Det
er herlig å oppdage slike
 skikkelige gode og passe utfordrende
klatretrær!




" Epletreet dufter nyskapt sommer.
Her har tiden aldri vært. Den kommer. "

Inger Hagerup




Sukk..

det
dukket opp noen
 fine

barndomsminner!




Da
det var
 ut i skogen og vips opp i
 trærne!

Vi
var jo ute hele tiden
før?

For
hva skulle vi ellers finne
på?









fine

godværs-skyer!

Ja,

for
det var
 det jo også bestandig
før!

Du
husker det sikkert du
også?





 Så
var hele 
verden ei ubeskrivelig
nydelig

blomstereng..

før..




til
å bare være
i

og
drømme


gode

drømmer!

Vi
kalte den for
junimarka!

Med

et 
hav 

av
markblomster!

Og-
nå kommer jo snart
juni -

vandrende


ydmyk

i
heggeduft

og

kledd
i

de
 aller lyseste
sommernettene!




Gleder meg til juni!

 For det er min måned - min yndlingsmåned ..for jeg eier nemlig juni litt..og juni eier meg!
Så  jeg sier det bare! Velkommen snart!
 Juni!

Jeg er klar!

Håper
du og jeg kan dele
 mange fine junigleder her på
bloggen!




SER DEG SNART IGJEN!

Kommentarer

  1. Herlig:) Og gratulerer sååå mye med bok! Utrolig flott Else Britt:)))

    SvarSlett
  2. så fantastisk en blomstereng!

    jeg husker også vi klatret i trær...hele tiden!

    klem tone

    SvarSlett
  3. Å ja! Hurra for juni. Hurra for deilig, deilig forsommer. Herlige bilder, Else Britt.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg