Dagens lille inspirasjon..



Mother's Day Gift - Custom Personalized Home Sweet Home Address Date Wood Sign Canvas Housewarming Hostess Wedding Realtor, Christmas Gift:


I dag er min lille inspirasjon lin!


Fargen 
er pudderosa.

Stoffet er så naturlig og mykt!

Sengetøyet er steinvasket og delikat, 
overflaten er ikke glatt, men har litt struktur, uten å se altfor
krøllete ut.




Sengesett 
i lin, fra Kid Interiør, ble torsdagens lille
inspirasjon - 

og 
det skal ikke alltid så mye 
til!

Har du også merket
 at en ny ide, en forandring i huset eller et nytt innkjøp,
kan føre til mer inspirasjon til å rydde, kaste noe gammelt, flytte om på møbler eller til
å gjøre en endring, som vi egentlig har tenkt å gjøre lenge,
men så har det ikke blitt?

Min lille torsdags-inspirasjon
 førte til rydding av skap - nedvask av et rom, og gjensyn med to dynetrekk, 
som endelig fikk reparert ødelagte sømmer!




Sengesettet lå i fine linposer.

Disse
 posene kan brukes 
til forskjellig - det kan være i kofferten på reise eller i 
kleskapet -

hos 
meg ligger de nå
 i lintøyskapet med lavendel inni -
men det fine er jo at du kanskje blir inspirert til noe helt 
annet?




En
lett vask, og ettertørking av torsdagens
inspirasjon..






Family Home Blessing - Vinyl Wall Decal:











Her
kommer 
flere bilder til 
deg -

 for 

 mer 

hus og hjem-inspirasjon!



( bilder fra pinterest)


♕ falling deeper, and deeper in love with linen:








Charlotte Moss-  i want this room, LOVE all of the art work:








Hey, I found this really awesome Etsy listing at https://www.etsy.com/listing/245203233/printable-art-home-sweet-home-floral:

















Kommentarer

  1. Kære Else - Britt. Sikke nogen fantastiske billeder af hus og hjem. Tak fordi du deler dem. Særligt den billedvæg syntes jeg var fin. Jeg er ikke så god til indretning, men jeg prøver. Og du har ret, en lille ændring kan sætte meget i gang. Og nyt sengetøj er himmelen. Tit sker det for mig, hvis mine følelser ændrer sig, så ændrer det måden jeg indretter - og er - i mine rum på.
    Bedste hilsner til dig i nord. Det er altid skønt at kigge forbi.
    Fra Laila: )

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg