Din egen sti...


Tror du at 

 tankene

 og 

opplevelsene 

 våre

 er avgjørende for

 hvordan 

vi opplever

 livet vårt?




Om vi velger å fylle livet vårt med noe som bygger oss opp eller bryter oss ned?


Vold..intriger..søppel-tv..negativitet..
  

påvirker det oss tro?


Interessant!

Jeg tror vi kan styre oss selv mot det som er viktig for akkurat oss!

At vi kan ta noen 

valg..

tror du ikke? 





Å velge naturen..fordype seg i den ..og se på noe vakkert ..velge  

skjønnheten..kanskje små bagateller..joda, det er 

så klart et valg!


Men det er jo også en stor fare for å bli sett på som litt banal..ja, nesten fryktelig fjollete!


Verden blir jo ikke noe bedre av det heller!


Eller blir den det?

Bare litt?

Men altså -  å se på voldsfilmer..eller se på vakre blomster..eller noe helt annet..

uansett!


Alt virker på oss!


Alt har noe å si..

selv om ikke alt har en avgjørende betydning, så tror jeg de fleste ting er med på å 

forme oss

til den vi er!


Små ubetydeligheter?

Hva tror du?

Jeg tror at det er viktig

 å 

velge!


Ikke ta sjansen på å la ubetydelighetene styre livet vårt!

Men forsøke 

å finne

 vår egen sti..

vår sti i krattet!


Styre oss selv

 mot det som er viktig 

 for 

 oss!


Finne den riktige 

stien..


og tenk!

Det kan jo være

 et 

skikkelig 

tornekratt

vi kaver 

rundt

 og

 leter i!

Men

 innimellom ..

alt

 krattet..

finnes

 faktisk
 
din egen sti..

ser du den?



En fabelaktig fin vårdag

 i dag!

Så må jeg bare innrømme

 at jeg har holdt på med

 noen 

 ubetydeligheter..

studert og fundert

 

 hvilke 

 frøsorter 


 vi skal bruke

 i år..

hm..tja..så små ting..

  for

 menneskeheten..

men for meg?


Ei herlig stund!


Vi sees!


 

Kommentarer

Populære innlegg