Regngul søndag..


Hos meg er det

 en

 våt 

og

grå

søndag!


Men hvorfor ikke forvandle denne søndagen litt?


Skifte farge!


Jeg liker nemlig  ikke grått!


Så jeg har

 farget

  min søndag

 deilig

gul

og

skinnende!



 varmer

jeg meg 

 med

 de deilige påskefargene!




Jeg skapte meg

 en 

gul

 liten

søndagsglede..



og

 vakre

 gul - orange

gylne

fargetoner..

 en så

  intens

fargeprakt..

for 

slik kan faktisk de vakre blomstene

 fortrylle

 dagen..

med det

 universelle

  språket sitt..

tenk språket

som vi forstår

 over

 landegrensene

 og

 kontinentene

 og  

over

alle 

verdenshav..

og

 i ulike kulturer og religioner!

Er det ikke

 fantastisk!

Blomsterspråket..

så vakkert og fargerikt!


Du kan forandre dagen din 

fra grå..

 til fargerik 

gul!



Det virker! 


Kanskje du vil prøve du også?


Ha det fint til vi sees!


Kommentarer

Populære innlegg