Vårmorgen..


Deilige vårmorgen!

Jeg åpnet vinduet mitt...

i dag

livgivende

 regndråper..

så mye

 fuglesang!

Litt

 grønnere


 marka mi

og

et

pust!

Det puster en

varmere

vind

inn over hele

 livet

mitt!

I dag!

Ja, i dag  kjenner jeg at

 den milde vårbrisen

 dytter meg litt..

varsomt

videre!

Akkurat denne dagen

vil jeg ta

som en

gave

lyset

og


underet..

fra

 denne

 vårmorgenen

Holde fast..

åpne opp

og

bare slippe

det gode livet

 til!

I dag!




Forandring..

fornyelse!

Ta til deg hvordan årstidene farger livet ditt!

Lev godt

i dag..

der du er!

Ønsker deg en fantastisk første mars!

Nyt denne første vårdagen!

Kommentarer

  1. Ååå, har du begynt å få krokuser du da ♥ Vi har hatt Snøklokker i noen uker - sååå deilig ♥ Utrolig fint og inspirerende du skriver :)) Nuter å lese bloggen din.

    SvarSlett
  2. Ja, her er det krokus! Hagen ligger i sørhellinga..så kanskje det har litt å si det også!Så koselig at du liker bloggen!Jeg liker så godt å kikke innom hos deg også, så artig å følge med de herlige hundene dine!Tror denne hundegalskapen min er litt uhelbredelig altså..uansett rase!Ellers- herlig med vår no!:0)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg