Kjøkkenhjerter..


Alle 

mine

kjøkkenhjerter!




Jeg skulle inn 


 blomsterbutikken..

og kom ut igjen

 med en hel bærepose

 med

hjerter!




For akkurat da

suste det så masse

ideer..

gjennom hodet mitt


 og hjertene ropte til meg i butikken!

Jeg falt pladask!

Er det av og til slik med deg også?





Tja..

må jo innrømme at jeg fikk noen spørsmål 

om hva jeg skal bruke dem til!

Foreløpig ligger de bare rundt omkring

i


 kjøkkenet..

og jeg storkoser meg 

 med å kikke

 på dem og bare spekulere!

Men snart?

Snart skal jeg lokke fram kreativiteten

 og kanskje lage noe helt

spesielt?

Fint å bare henge dem opp 

også..

spennende!




Som du ser


så er det altså


så masse


 hjerteglede


 i
 kjøkkenet

 i 


dag!



Sender avgårde litt


 hjerteglede


til deg også med gode ønsker om en flott onsdag!



Kommentarer

  1. Kjempefine hjerter og koselige bilder. Ha en fin onsdag, allerede onsdag!! Sommeren fyker avgårde.

    SvarSlett
  2. Hej Else Britt.
    Flotte hjerter - som jeg også ville have købt.
    Jeg har en svaghed for hjerter / lysestager og bamser.....og så alt det der skinner.
    Put, det er da lige meget bare vi hygger os!
    Ønsker dig en god dag.
    Knus Hanne Bente

    SvarSlett
  3. En hjertegod dame som deg fortjener mange hjerter rundt seg! Nyt de og du finner nok på noe med de og da vil vi se! Klem<3

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg